Sunday, October 13, 2013

Apakah Itu Phytoscience Double Stemcell  

1. Dari Mana Asal Produk Double Stemcell ini?
Jawapan: Double Stemcell ini adalah produk dr teknologi swiss dan dikilangkan oleh sebuah syarikat di malaysia -Phyto Science Sdn Bhd ( 1013730P ), Beralamat di Block B, 5-1-4,Megan Salak Park, Jalan 1/125E, Desa Petaling, 57100 Kuala Lumpur.

2. Double Stemcell Tu Produk Ape Yer?
Jawapan: Double Stemcell adalah jus minuman untuk mencantikkan &menggebukan kulit. All in one, concealer, moisturiser, sunblock, anti-aging dan selain itu ia juga adalah jus kesihatan yang sangat baik untuk penyakit kronik spt, kencing manis, darah tinggi, hati berlemak, batu karang, buasirdan lain lain lagi.

3. Adakah Double Stemcell ini Halal?
Jawapan: Kandungan Double Stemcell ini tidak mengandungi bahanyang meragukan. Ianya bebas dari steroid, logam2 berat serta unsurhaiwan. Walaipun begitu Double Stemcell tetap mempunyai logo HALAL Malaysia.

4. Adakah Double Stemcell ini Selamat Untuk Digunakan?
Jawapan: Selamat dan tiada kesan sampingan keranaia telah mendapat kelulusan darikementerian kesihatan malaysia dan juga SIRIM. Selain itu ia juga turut melindungi pengguna dengan skin insuran mernilai lebih $3m dimana ia menunjukkan keyakinan Syarikat pada kuality produk mereka.

5. Kulit Saya Banyak Jeragat, Sesuai ker?
Jawapan: Yup sesuai untuk menghilangkan jeragat jika diamalkan dengan tetap dan konsistan.

6. Macamana Cara Penggunaan Double Stemcell ini?
Jawapan: Untuk menggunakannya, letakkan serbuk jus ini dibawah lidahdan dikemam lebih kurang 10 saat untuk kesan lebih pantas.Sebaiknya 1paket pagi & 1 paket malam, jika tidak memadai 1 paket sehari sahaja.

7. Kalau Guna Produk ini, Boleh Ke Saya Nak Guna Bercampur-Campur Dengan Produk lain?
Jawapan: Boleh. Jus ini bukan ubat, ia adalah suppliment yang berkhasiat untuk tubuh badan.

8. Kalau Kulit Kering atau berminyak boleh ke guna?
Jawapan: Boleh, jika diamalkan.. kulit anda akan lembap dan mengurangkan minyak dimuka.

9. Bagus ke untuk rambut gugur?
Jawapan: sangat bagus kerana ia mnguatkan lagi melekul2 rambut selain mengurangkan minyak pada akar rambut yg menjadi punca keguguran rambut.

10. Betul ke ia boleh memutihkan kulit seluruh badan?
Jawapan: Betul, jika diamalkan.. kulit anda akan jadi putih dan sekata diseluruh badan dan kesananya sangat memuaskan.

11. Apa kesan sampingan jika berhenti Guna produk ni??
Jawapan: Tiada.

12. Apa Kelebihan Double Stemcell ni selain untuk kecantikan?
Jawapan: Mebaiki sel2 dalam tubuh membuatkan badan kita menjadi lebih bertenaga dan sihat. Selain itu ia berupaya menambahkan ghairah seks yang semakin berkurangan disebabkan faktor umur. Double stemcell juga beupay menegangkan kembali payu dara dan kulit yang kendur serta merapatkan dan menyegarkan kembali vagina yang longgar serta kendur.

13. Perlu ke saya guna sun blok walaupun saya mengambil produk ini?
Jawapan: Stem Cell yang ambil daripada anggur Gamay Teinturier Freaux.Gamay ialah sejenis anggur dari daerah Burgundy, Perancisyg mengandungi kandungananti oksidan yang sangat berkesan dan merupakan penyingkir radikalbebas untuk perlindungan UV, namun begitu ia adalah digakakkan memakai sunblock untuk mengurangkan risiko ultra uv dr matahari.

14. Berapa kotak saya perlukan dalam sebulan?
Jawapan: 2 kotak sudah memadai untuk keperluan anda jika anda sihat tanpa penyakit kronik.

15. Dimana dan Berapa lama proses penghantara Produk?
Jawapan: Produk hanya boleh didapati dari penegedar yg sah sahaja dan penghantara adalah dalam lingkungan masa 1 - 2 hari bekerja.

16. Bagaimana untuk mendapatkan harga ahli dan apa kelebihannya?
Jawapan: Anda harus mendaftar keahlian dengan stokis kami. Sila berikan Nama, Alamat dan No ic dengan minimum pembelian sebanyak 2 kotak untuk ahli Silver, 12 kotak untuk ahli GOLD dan 40 kotak untuk Ahli Mobile kepada Mobile stokis berdekatan kerana pendaftaran hanya dibuat secara online oleh ahli bertaraf Mobile sahaja. Anda layak untuk menikmati harga ahli, selain bonus penajaan ahli baru dari RM100 - RM600 seorang, bonus pembelian berkumpulan dan lain-lain insentif lagi.

17. Dimana saya boleh mendapatkan produk ini?
Jawapan: Anda tidak perlu mencari dikedai2 kerana kami sendiri akan menghantarnya dipintu rumah anda.

No comments:

Post a Comment