Tuesday, February 26, 2013

AURA WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN

PRODUK PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, APPLE & ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN 

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!

Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!

HARGA:RM150(S) RM155(S/S)-HARGA TERMASUK KOS POS-500GM/JAR(2 BULAN PENGAMBILAN)

INOVASI TERKINI GABUNGAN : 
-L-GLUTHATIONE
-TILAPIA COLLAGEN
-VITAMIN C
-HYALURONIC ACID
-TRIPAL STEM SELL PHYTOCELLTECINOVASI KECANTIKAN TEKNOLOGI JEPUN1
-KULIT CERAH & GEBU

Diformulasi dengan teknologi dari Jepun mengabungkan Tilapia Collagen, -Glutathione, Vitamin C, Hyaluronic Acid dengan bahan semulajadi yang lain seperti Tomato Stem sell, Epal Stem sell, Rosella stem sell, Lemon, Turnip, Strawberi, Maquiberi, Papaya, Sarang Burung, Astaxanthin, & Pinebark dimana ia bertindak 3 kali ganda mencerahkan kulit, membaiki struktur kulit yang rosak akibat jerawat, pigmentasi serta kulit kering & kasar. Hasilnya kulit lebih putih, halus, licin dan gebu.

SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA

2-KECANTIKAN KUKU DAN RAMBUT

Secara teliti ia dapat membantu anda yang mengalami masalah keguguran rambut berminyak atau kulit kepala kering tidak kurang juga yang mengalami kuku mudah patah, berbunga dan kering. Meningkatkan kalsium yang diperlukan oleh tubuh badan member tulang lebih kuat

3-SESUAI BAGI IBU MENGANDUNG DAN MENYUSUPGC ini sesuai bagi ibu mengandung dan menyusu kerana kandungan khasiat vitamin yang tinggi ia menyalurkan nutrisi terus kepada bayi di dalam kandungan dan mengalakan pemprosesan susu yang banyak jadi si ibu cantik bersama bayi yang comel

4-LEBIH AKTIF DAN BERTENAGA
Jika dulu anda lesu dan mudah penat PGC boleh membantu anda member tenaga serta mengurangkan sakit sendi & otot. Kebiasaan tidak kira lelaki atau wanita bergerak aktif setiap hari kekurangan kolagen & vitamin adalah penyebab utama masalah kelesuan. Aktifkn Hidup Anda !

5-KESIHATAN DALAMANFormulasi 3x stem sel phytocelltec pkar kesihatn telah membuat penyelidikan selain PGC ini baik untuk kulit ia juga dapat meningkatkan tahap ketahanan kesihatan tubuh badan, melawan radikal bebas serta membaikpulih sel-sel lama kepada sel- sel baru

FORMULA LENGKAP

Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.TANPA BAHAN TAMBAHAN100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.

No comments:

Post a Comment