Friday, September 13, 2013

KOPI SLIMMING V26 MEMANG POWER

Bagaimana Kopi V26 MengurangkanBerat Badan??

Kopi Slimming V26 diperbuat daripada pelbagai bahan-bahan aktif yang bolehmenggalakkan metabolisme dan mempercepatkan pembakaran lemak. Apabila kadarpembakaran lemak adalah lebih cepat daripada kadar metabolisme, penyimpananlemak akan dipaksa untuk dimakan. Oleh itu, apabila kedua-dua metabolisme dan pembakaran lemak adalah kelajuan yang cepat, sel-sel lebih lemak akan dilepaskan daripada badan.

Kopi V26 yang diminum sebelum makan bolehmengurangkan selera makan dan mengurangkan pengambilan kalori yang tinggi. Jadiia juga sesuai untuk mereka yang tidak dapat mengawal selera makan mereka.Mengurangkan selera makan:Apabila kopi V26 diminum & memasuki perut, ia boleh dipecahkan kepada bentuk cecair gastrik dengan koloid bercas positif. Kerana trigliserida Single dan gliserol di dalam sel-sel lemak adalah sejenis unsurbercas negative yang mana Kopi V26 boleh menyerap sel-sel lemak dan mengubahmereka ke dalam bahan-bahan larut. Kopi V26 juga boleh membaluti sel-sel lemakapabila ia melalui intestin itu. Jadi ia boleh membuat anda mengambil jumlahkalori yg berkurangan walaupun anda makan pada kadar yg masih sama.Mempercepatkanpembakaran lemak:Orang-orang yang akan mendapat berat badanberlebihan adalah kerana mereka mempunyai simpanan sel-sel lemak yang lebih banyak daripada yang lain, jadiperkara yang paling penting adalah untuk memecahkan keseimbangan antara kadarmetabolisme dan kadar pengambilan lemak.

Kopi V26 mengurangkan pengambilanlemak melalui menyekat selera makan. Dalam langkah kedua, kopi boleh menukar sel-selpenyimpanan tenaga lemak yang berada di dalam badan ke dalam mengaktifkansel-sel lemak yang akan digunakan oleh sistem metabolisme.

1 tin V26 Kopi boleh membakar sehingga 30% daripada sel-sel lemak yang tersimpan di dalam badan.Tambahtenaga: V26 kopi tidak akan membuatkan anda berasa peningdan sakit kepala seperti produk –produk lain. Sel-sel lemak tambahan danpenyimpanan lemak akan ditukar menjadi tenaga, supaya anda berasa kenyang danbertenaga walaupun kurang mengambil makanan daripada sebelum ini. Anda juga perlu minum lebih banyak air dan juga makan lebih banyak buah dan sayur-sayuranuntuk mengurangkan mulut @ tekak kering. 

Harga

1 tin rm125

Promosi rm85

No comments:

Post a Comment