Wednesday, February 13, 2013

Mengapa saya memilih WONDER GLOW?

Saya seorang yg agak cerewet memilih apa jua produk utk kecantikan kulit wajah..kerana berhati2, tetapi setelah diteliti kandungan dan kebaikan WONDER GLOW..saya tidak ragu2 mencuba:

1. Krim Wonder Glow ini mampu menghapuskan pigmentasi, tompok hitam, jerawat, dan juga kedutan dengan pantas dan selamat! 

2. Wajah gelap dan kusam akan menjadi cerah berseri serta pinkish effect seperti pelakon sinetron/telenovela ditelevisyen dan filem! Ini adalah anugerah teragung dalam industri dunia kecantikan! 

3. Krim kecantikan in jugai dapat memberi kesan kecerahan Ultra paling pantas iaitu seawal 3 hari!! 

4. Mengandungi agen pemutihan yang selamat seperti Super Glutathione, Vitamin C Infusions serta Sarang Burung Walet iaitu agen kolagen menakjubkan!!. TANPA pengelupasan dan alergi!. 

5. TIDAK mengandungi hydroquinone atau sebarang peluntur, merkuri, dan juga paraben. 

6. Lupakan foundation/alas make up/cover face yang membuatkan kulit anda kelihatan tidak natural atau putih melepak bagaikan tepung gandum. Alas bedak juga memberi kesan yang tompok dan berbelak apabila berpeluh dibawah sinar matahari. Tambahan pula, kenapa perlu anda make up? Sedangkan anda mampu memiliki kulit sihat berseri tanpa cela dengan krim hebat ini. 

Jika berminat dgn prodak wonder glow atau nak jadi agen atau stokist negeri boleh whtsapp atau sms 0126042557

No comments:

Post a Comment