Wednesday, November 14, 2012

MERANCANG UNTUK DAPATKAN ZURIAT???

PAKEJ ZURIAT

UNTUK ISTERI
Beutskin Essence + SNE Kapsul

UNTUK SUAMI
SNE Kapsul + Vital Essence 


Produk Vital + Essencce 

 Kod Produk: 10036
Kandungan : 350mg x 10 kapsul
No. Pendaftaran KMM: MAL20040210T
Harga : RM 220.00 


Vital + Essence dirumus khas untuk menyelaraskan fungsi jantung, hati, limpa dan buah pinggang secara keseluruhan. Ia mampu mengatasi masalah kelemahan perubatan tradisional yang kebiasaannya hanya mementingkan tindakan pemberian khasiat dan mengabaikan kepentingan pemberian kesan rawatan terhadap fungsi atau pemeliharaannya, manakala perubatan barat pula memberikan kesan rawatan yang pantas tetapi tidak dapat menhekalkan kesan rawatan tersebut untuk jangka masa yang panjang.


Terdapat 5 faktor utama yang berkesan untuk mengaktifkan kelenjar gonad, sistem saraf pusat, sistem metabolisme, fungsi buah pinggang dan hati, serta mengimbangi dan mengaktifkan metabolisme sel. Vital + Essence dapat memulihkan, memelihara dan menguatkan fungsi buah pinggang untuk mencapai kesihatan dan stamina lelaki yang optimum. 

1. Faktor Perangsang Seks
- Meningkatkan fungsi gonad dan pusat saraf serebrum, mengembalikan dan meningkatkan tenaga batin lelaki dengan pantas, merangsang aktiviti testis dan meningkatkan keinginan seksual.

2. Faktor Kawalan Saraf E-RTM
 - Menyelaraskan fungsi pusat saraf serebrum, saraf pneumogaster dan saraf simpatetik, justeru membolehkan kaum lelaki mengawal masa ereksi dan ejakulasi, mencapai objektif pemanjangan, pengerasan dan kepuasan batin.

3. Faktor Kecergasan
- Menyelaraskan sistem metabolisme, mengembalikan tenaga dengan pantas, meningkatkan kadar penyerapan nutrisi, menguraikan bahan buangan metabolisme dengan pantas, meningkatkan fungsi-fungsi badan dan melegakan kelesuan.

4. Faktor Penyuburan Buah Pinggang 
- Meningkatkan fungsi buah pinggang dan hati, meningkatkan sintesis DNA dan RNA, memulihkan kedua-dua fungsi buah pinggang dan hati.

5. Faktor VG
 - Menyelaraskan dan mengaktifkan metabolisme sel, menyelaraskan konduksi perangsangan sel serta meningkatkan keupayaan seks.

FUNGSI:
  • Ia kaya dengan faktor aktif enzim buah pinggang yang boleh meningkatkan kesihatan buah pinggang, sistem endoktrin dan sistem pembiakan lelaki disamping membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh organ pembiakan dan memulihkan fungsi kebatinan
  • Mematuhi prinsip pemulihan tiga serangkai iaitu "memperbaiki, menyelaras dan memulihkan" untuk meningkatkan stamina secara keseluruhan
  • Berfokus kepada fungsi asas buah pinggang, justeru menyuburkan buah pinggang, testikal dan organ pembiakan demi meningkatkan kualiti sperma dan menyelaraskan sistem endoktrin untuk meningkatkan daya ketahanan seksual secara menyeluruh



No comments:

Post a Comment